کی از همه خوشگل تره؟
عشق من جانگ ایل وو
درباره وبلاگ


سلام دوستای گلم من صنم هستم.امیدوارم لحظات خوبی رو توی وبلاگم بگذرونید.راستی من قبلا یه وبلاگ داشتم که به خاطر دلایلی حذفش کردم.به خاطر همین اون پست ها رو با یه عااالمه چیزای باحال واستون قرار میدم.با تبادل لینک هم موافقم

پيوندها
در کوی نیک نامان ما را گذر ندادند
هواداران مسی
ارشیو مطالب
کشتی عشق تایتانیک
h کسب درامد-دانلودa
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من جانگ ایل وو و آدرس lovekorea3337.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 21580
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
صنم

آرشيو وبلاگ
دی 1391
آذر 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 18 آذر 1398برچسب:, :: 16:46 :: نويسنده : صنم

سلام دوستای گلم.امیدوارم حالتون خوف باشه

امروز با یه پست اومدم اینجا .که تو وب قبلیم ترکوند.

راستی هز کی این مطلب رو بخونه و نظر نده مدیونه

توی کره ی جنوبی یه مسابقه گذاشتن که پسرای کره ای خوشگل که هر کودوم طرفدار های خاصی دارن رو دعوت کردن و بین اونا یه مسابقه گذاشتن که ببینن کی از همه خوشگلتره.افراد عبارتند از:

1-جانگ ایل وو

 

2-جانگ یونگ هوا

 

3-لی هونگ کی

4-کیم جون

 

5-کیم هیون جون

6-کیم هیونگ جونگ

7-کیم کیو جونگ

 

8-پارک جون مین

9-هیو یونگ سنگ

خلاصه بعد از افتادن دعوا بین علما (به قول دوستان)و جر و بحث اونا تصمیم قطعی و انتخاب درستشون رو گرفتن

انتخاب اونها کسی نبود جز.............جانگ ایل وو

جای تعجب نداره اونا انتخاب اول و اخرشون جانگ ایل وو بوده و هست

معیار ها:

پوست زیبا وبی عیب و نقص

پاکی و معصومیتش

استعداد و توانمندی بالا

تیپ و اندام زیبا

خلاصه بعد از انتخاب شدن جانگ ایل وو بقیه ی پسرایی که اومده بودن بعد از خیط شدن کامل به خانه های خویش بازگشتند و حسابی ضاییییییع شدن.

نظر نظر نظر یادت نره

 



نظرات شما عزیزان:

fatima
ساعت17:07---18 آذر 1391
سلام عزیزم
میدونستی تبادل لینک در بالا رفتن رتبه وبلاگ در گوگل و افزایش بازدید خیلی تاثیر داره !!!؟؟؟
پس بیا با هم تبادل لینک کنیم . اگه موافقی برای تبادل لینک منو با عنوان H کسب درآمد-دانلود رایگان A و آدرس http://bia2del.rozblog.com/ لینک کن و به وبلاگ من که آدرسش http://t-link.rozblog.com/ هست بیا و در قسمت نظرات بگو که تو رو با چه عنوان و آدرسی لینک کنم .
من وبلاگم رو تازه درست کردم و میخوام زود پیشرفت کنه ، خوشحال میشم بیایی و نظر بدی
منتظرت هستم فعلا بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: